30 nov 2014

stash diving

Stash Diving..... uhm wat?
Ik hou ontzettend van filmpjes kijken op Youtube hoe mensen kaartjes maken, scrapbooken, koken, mixed media schilderijen, art journals of Project life albums maken. ONTZETTEND kneuterig maar op het moment echt mijn favoriete tijdverdrijf. Zeker als de kids lekker aan het spelen zijn, of voor de drieduizendste keer Team Umizoomi aan het kijken zijn. Het zijn de momenten dat ik niet creatief bezig kan zijn, dus dan maar creatief kijken :D

In een nieuw kanaal wat ik gevonden heb hadden ze het over Stash Diving. Vrij vertaald, in je vooraan duiken! Aangezien mijn hele hobbykamer toch al op de schop lag en ik alles aan het uitzoeken was leek het mij wel een goed plan om er meteen een project van te maken. Eentje MET een deadline, anders komt er natuurlijk niets meer van terecht.

Het project werd kerstkaarten maken! Ik heb zo ontzettend veel kerstpapiertjes en stickertjes over van projecten uit het blad en restanten van de winkel, die krijg ik nooit opgescrapt:D Van Matthijs zijn geboorte kaartjes had ik ook nog een stapel witte vierkanten kaarten over, het enige wat gekocht moest worden waren enveloppen!

Inmiddels heb ik een hele mooie voorraad bij elkaar gezocht, en zelfs al een redelijk aantal kerstkaarten gemaakt. Uiteraard moet ik er nog ontzettend veel (grote familie) maar ik heb nog een goeie week voor de eerste kaarten de deur uit moeten en een goeie 3 weken voor de deadline ECHT over is. 1 probleempje is er wel ontstaan... Er zijn teveel spulletjes die ik TE leuk vind. Ik wil die niet gebruiken op kaarten, maar misschien wel een December Daily albumpje mee maken... Maar daar heb ik ECHT geen tijd voor... of toch wel?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten