18 dec 2014

Kerstkaartjes



Ok! Een van mijn "voornemen" was om handgemaakte kerstkaarten te sturen met enkel voorraad! Dus alle kerstspulletjes uitgezocht en Pinterest afgespeurd naar kerstkaart ideeën.
Het probleem met zoveel mogelijk voorraad gebruiken is dat elk kaartje anders moet. Best tijdrovend dus!


Als basis had ik nog voorgesneden vierkante kaarten liggen van Matthijs z'n geboortekaartjes. De rest vooral scrapbook spulletjes. De eerste tien kaartjes gingen nog wel, toen was m'n inspiratie (en zin) op. Mijn huis is nog niet eerder in december zo opgeruimd geweest! Hoezo werkontwijkend gedrag.





Maar goed op deadline doe ik het het beste en ook de overige 30 kaartjes heb ik kunnen maken met voorraad. De laatste 20 heb ik simpelweg hetzelfde gemaakt en was ik in een uurtje mee klaar :) lang leve Pinterest voor de inspiratie!














Nu nog een goede doel voor de overige spulletjes vinden die ik niet gebruikt heb. Misschien de peuterspeelzaal, misschien wel een give away! Wat denk jij?

Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten